čtvrtek 2. července 2015

Co nás baví

Mikešovi bude dva a půl roku. 
A tady je seznam jeho momentálně asi nejoblíbenějších her a aktivit. 
Police s pomůckami se mu snažím obměňovat, některé hračky schovávám a pak je za pár měsíců zase vytahuji na světlo. 

Barvy! Náš nejnovější objev! 
Grimm´s mističky a do nich krásně barevně ladící figurky na Člobrdo od české firmy Detoa! 

Vkládání kolíčků, které si Mikulášek sám upgradoval tím, že po vsazení je zase vytahuje kleštěmi. :-)

Hudební nástroje u nás frčí nepřetržitě snad od půl roku. 
Uvažuji o piánku nebo o xylofónu.
Mikulášek všude ukazuje na kytary, tak možná dojde i na tu. 

Přiřazování zvířátek. 
Původně jsem začala vyrábět kartičky k zalaminování, ale nakonec mi přišlo škoda nevyužít tolika krásných knih o zvířatech, které jsem pořídila.
takže přiřazujeme společně. Já listuji v knize, ukazuji a pojmenovávám zvířata a Mikuláš hledá příslušnou figurku. 

Baggggry...
Auta, bagry, traktory, to u nás frčí ze všeho nejvíce. 
Takže tohle pohyblivé puzzle od Djeca Mikeš úplně zbožňuje. 

Došlo opět na upgrade. Jeřáb s magnetickou koncovkou se přicvakne na patent. 
Mikuláš na to přišel úplně sám! 




Co zvířátka jedí. 
Tahle přiřazovací pomůcka mi připadala trochu těžká. Ale Mikuláš ji s naprostou bravurností zvládá už od dvou let. Stačilo jednou vysvětlit. Podezírám ho, že má snad fotogenickou paměť, protože to opravdu skládá bez zaváhání a chyb. 

Další Djeco puzzle.
Africká zvířátka!



Stínové přiřazování. 
Tuhle hru dostal Mikuláš už někdy k prvním narozeninám, ale pořád jsem ji schovávala, protože mi na ni připadal příliš malý. Pak jsem ji uviděla u Kakaové kočičky a její super nápad jsem aplikovala i u nás. Destičky jsem rozdělila do samostatných desek a tak Mikuláš skládá pouze menší plochu (jednu destičku místo čtyř), což zvládá skvěle! 

Mizící omalovánky. Ty u nás frčí každý den. 

Navlékání dřevěných korálků na chlupatý drátek.

A vkládačky všeho druhu. Nejoblíbenější samozřejmě ta s mašinkami. 

Jinak u nás přirozeně nejvíc frčí auta, bagry, traktory a mašinky všeho druhu. 
Je to prostě kluk, no... :-) 

3 komentáře:

  1. Jé, díky za navlékání na chlupatý drátek! Korálky máme, ale obyčejná tkanička je ještě přílíš těžká, ten drátek je to pravé! Hurá, to bude prcka bavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně kvůli tomu se u nás korálky hezky dlouho jen povalovaly :-D Taky nezvládal tkaničku, ale chlupatý drátek nebo ještě špejle jsou super!

      Vymazat
  2. Super inspirace! Poradíte mi, prosím, kde by se daly sehnat ty dřevěné kolíčky na vkládání a vytahování kleštěmi? Díky moc!

    OdpovědětVymazat