sobota 4. července 2015

Zeleninová zahrádka

Můj muž je perfekcionalista a puntičkář. 
Co mi slíbí, to mi perfektně a do puntíku splní. 
A já mám letos konečně zeleninovou zahrádku! :-) 
Rajčátka se zelenají, kedlubny a hrášek s jahodami už sbíráme.
O kus dál máme keře s muchovníkem a malinami, které Mikeš využívá jako samoobslužnou jídelnu. 

Miluju léto!!!! 








6 komentářů:

  1. Verunko, tato Tvá (snad tykání nebude vadit) mi zatím unikla... Nechápu, jak se to mohlo stát??? Moc pěkná zeleninová zahrádka, velmi originální a působivá! Tak přeji, ať se daří i letos... i když kdo ví, jestli na to zbude s dalšími mateřskými povinnostmi čas a energie .-) A.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, tato Tvá (snad tykání nebude vadit) mi zatím unikla... Nechápu, jak se to mohlo stát??? Moc pěkná zeleninová zahrádka, velmi originální a působivá! Tak přeji, ať se daří i letos... i když kdo ví, jestli na to zbude s dalšími mateřskými povinnostmi čas a energie .-) A.

    OdpovědětVymazat
  3. To je super nápad, moc se mi to líbí. Mohu se zeptat na velikost těch květináčů?
    Děkuji I.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná zahrádka. Už se těším zase na léto :) Je to fakt radost pohledět, máš šikovného muže.

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné....já bych chtěla taky takové záhony a zahradu celkově, zrovna teď čekám, že mi s tím jedna paní pomůže, aby naše zahrada byla co nejvíce jedlá. Máte v plánu ukázat nám víc fotek z vaší zahrady příp. typy, jak jsi ji takhle nádherně upravit? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě mě napadá, jakým způsobem řešíte doplňování živiny do půdy, po sezóně? Umělými hnojivy nebo přírodnější cestou? Ráda, bych si je taky pořídila, jen nevím jak na to,aby správně fungovali a zelenině se dařilo :)Děkuji

    OdpovědětVymazat