úterý 4. srpna 2015

Historie Evropy - Renáta Fučíková

Dobrá zpráva pro všechny milovníky historie! 
Pokud znáte a stejně jako já naprosto milujete tvorbu Renáty Fučíkové, především její velkolepé dílo Historie Evropy, budete mít určitě stejnou radost jako já, že celá velká kniha začala vycházet v menších sešitech po etapách. 

Na světě už jsou první dva svazečky (Pravěk a Starověk, Středověk) ze zamýšlených pěti. 
Sešity jsou samozřejmě totožné s původní knihou, jen obohacené o několik málo mapek. 
Celkově ovšem na maličko horším papíře, než je velká Historie Evropy (ta má listy pevnější a lesklejší),
 ale i tak je papír v sešitech krásný a kvalitní. 


Pokud neznáte ani onu vychvalovanou Historii Evropy v původním velkém vydání, 
rozhodně tuto chybu napravte, protože tohle vele dílo by nemělo uniknout pozornosti nikoho! 

Nádherná, fantasticky ilutrovaná a hlavně logicky a hezky podaná celá naše historie. 
Bez suchých a nudných míst formou komixu! No co více si může člověk přát! 
Já mohu snahu autorky jen vychválit do nebes. 
Doufám, že vydávané sešity by mohly obohatit hodiny dějepisu na každé škole, ba co víc,
 možná by se mohly i rovnat učebnicím. 









Na každé ilustrované dvoustraně se ve spodní části táhne časová osa. 









4 komentáře:

  1. Krása, pro koho to je určené?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte jako věkově?? Určitě tak pro dítě na druhém stupni, možná už i na prvním, ale to by muselo být asi hodně zvídavé dítko. Je to krásně namalované, formou komiksu, takže myslím, že by to mohlo bavit každé dítě místo učebnice plné textu...

      Vymazat
  2. Veru, ty nikdy nezklameš! :-) Které vydání bys tedy doporučila víc?
    Já jsem si dnes objednala od paní Fučíkové Karla IV. Bože, to je blbá věta :-D Jsem zvědavá, kdy mi paní Fučíková toho Karla doručí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme do Fučíkové skoro všechny její knihy, její tvorbu opravdu obdivuji, včera přišly zrovna Obrazy ze starého zákona, fantazie!! Ty životopisy má nádherné, mě se moc líbil nejvíc asi Masaryk (zrovna čtu Hovory s TGM).
      Doporučila bych určitě tu velkou, protože je kompletní a na lepším papíře (tudíž i kvalitnější tisk barvy), ale i ty sešitové jsou super, zase se to lépe drží, přesouvá, je to mobilnější :-)

      Vymazat