úterý 4. srpna 2015

Uruquayské merino

Dorazilo ke mě úžasné uruquayské merino od Vlněných sester!
Spolu s celou krásnou sadou dřevěných pletacích jehlic od Knit Pro. 
Prostě Vánoce v srpnu! :-) 

Hned se jdu pustit do svetru pro mě, protože tahle příze si prostě nezaslouží, aby čekala někde v koutě! :-) 






6 komentářů:

  1. Mám tyto jehlice, ale kovové, už několik let, jsou super, ke klasickým se už vracet nebudu :-). Ať se svetr povede. Nádherná barva příze.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji! Já si moc moc přála právě ty dřevěné, protože se mi s nimi krásně pracuje :-) Tak snad budu spokojená!

      Vymazat
  2. Souhlasím, barva příze je úžasná! Těším se na výsledek :-)
    Začínala jsem na klasických hliníkových jehlicích (a háčcích), dědictví po babičkách a mamince, ale brzo jsem si nakoupila vše dřevěné a je to nebe a dudy. Tak příjemné do ruky a jak to slabě klape (oproti cinkání těch kovových)!
    Sakryš, už bych taky asi měla začít něco motat, ať nás zima nezaskočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chtěla původně jasně červenou, ale mužem to bylo zavrhnuto, prý modrá.. Je fakt, že ta se hodí ke všemu. :-)
      Taky ujíždím na dřevěných, z těch kovových mám takový divný pocit. Už mám nahozeno a je to lahoda!!! :-)

      Vymazat
  3. Ty jehlice...já si koupila pětky na zkoušku a je to krása, hlavně ten přechod mezi lankem a jehlicí je úžasný, bez zadrhávání. Na umělohmotných zděděných se mi příze zadrhávala, neposunovala, trhala se a já nadávala.... u tenkých jehlic (do cca 3,5mm) to ještě není tak znát, tam používám staré kovové a nevadí mi to, ale u silnějších je to skutečně nebe a dudy!
    Barva příze krásná...tiše závidím, že se můžeš takhle krásně rozmazlovat!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky jsem byla nadšená z toho přechodu, jak krásně hladce to jde, to u klasických jehlic neexistuje, přesně, jak to popisuješ...

      Vymazat