středa 9. září 2015

Houpací prkno

Houpací prkno se k nám dostalo tak trochu náhodou 
(ba ne, já na náhody přece nevěřím!). 
Oslovila mě Gabriela, která Houpací prkna vymyslela a vyrábí je. 

Od prvního momentu mi bylo jasné, že tohle je geniální vynález! 
A když Houpací prkno doputovalo k nám domů a Mikulášek okamžitě věděl co s ním, bylo jasno. :-) 

Houpací prkna se vyrábí v České republice, ručně, z vrstveného bukového dřeva. 
Povrch je ošetřen přírodním olejem - je to přece pro děti! 
Na oficiální stránky se mrkněte zde.
Nebo ještě lépe - navštivte FB stránku ZDE.


Houpací prkno je neotřelý nápad, který rozvíjí motoriku, stabilitu, hravost, fantazii.... 

Je to i originální kousek do interiéru na kterém se může každý kdo má méně než 60kg (nejenom) pohoupat.

Z počátku jsem měla trochu obavu stran bezpečnosti -
jako správná hysterická matka jsem si představovala nejméně vyražené zuby nebo skřípnuté prsty, ale...
Mohu Vás ujistit, že nic z toho se ani jednou nekonalo. Mikeš MOC dobře ví, kdy má prstíky dát stranou, schválně jsem ho pozorovala při houpání a pokaždé položí prsty přesně ve vhodný okamžik na vhodné místo, tak, aby si neublížil. Nepodceňujte své děti! ;-)

Prkno může sloužit i jako stolička, prolézačka, gauč či křesílko nebo dokonce lehátko!
Je možné přes něj skákat, tančit na něm, pouštět po něm autíčka, použít ho jako most u vláčko dráhy.
Odpočívat i hrát si. 
Lze ho použít i jako rolbu (vymyslel Mikuláš!) :-) 
Dítě ho může použít jako štít, rodič jako hrablo pro shrnování rozházených kostiček! :-)) 
Prostě fantazii se meze nekladou!

Na co použijete Houpací prkno Vy? ;-) 






















16 komentářů:

  1. Vím, že něco podobného prodávalo Stokke (ale barevné a s takovým sedátkem, to se mi moc nelíbilo). Tohle je super a fotky krásné. Vidět, že si to Mikulda vyloženě užívá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, on je komediant a na každou lotrovinu ho zaručeně utáhnu :-D
      To variantu od Stokke jsem už také zahlédla na fotce, tohle mě opravdu nadchlo, je to krásné, čisté a doufám, že se bude dědit po generace ;-)

      Vymazat
    2. Mě to holky příde poněkud nebezpečný... co dětský prstíky, který se budou držet houpadla, když se bude vší silou houpat? to tam ty prsty zůstanou jedna dvě... (synkovic)

      Vymazat
    3. Psala jsem to v článku - já osobně jsem z toho strach měla taky, ale ony ty děti jsou chytré a dají si sakra pozor! Mikeš vždy při zhoupnutí prsty přesně včas zvedne, neskřípnul se ani jednou a to na tom dělá fakt psí kusy! Ale samozřejmě ta možnost tu je, jako u každé věci či hračky, skřípnout ruce si může i do dveří..

      Vymazat
  2. Mila Vecernice, casto sleduji Vas blog. Toto houpaci prkno me zaujalo natolik, ze jej poridim synovi k Vanocum...jste velmi inspirativni a zajimava dama, dekuji!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, tak to ze srdce děkuji, takové milé komentáře jsou mým pohonem! :-) A ať to na Vánoce i u Vás pěkně houpe!!

      Vymazat
  3. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

    ty fotky rozhodly. Vypadá to bombasticky. Beru ho.

    Teď už mám, mami, jen jedinou otázku - jak to jako zabalím pod stromeček?!? ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že jsem přispěla svou troškou do mlýna - tedy k prodeji ;-)
      Navrhovala bych nebalit, anóbrž použít jako zástěnu popřípadě hrablo na roztrhaný balící papír a teprve poté odhalit pravou funkci houpací! ;-)

      Vymazat
    2. To je presne to, o cem jsem v mem prispevku vyse mluvila-jste original a toto Vase navrhuti nebalit to potvrzuje...jen tak dal 👍

      Vymazat
    3. Rosa, představte si, že Houpací prkno bude mít také svůj speciální dárkový balicí papír. Takže to máte jasný. Martina z MAKE HAPPY (co právě navrhuje jedinečný papír pro prkno:-))))

      Vymazat
  4. Výborný kousek! Ten jednou taky musíme mít! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejúžasnější je nejnovější přístup k Prknu a to jako k HRABLU! Díky moc za něj. Dnešním dnem jsem to začala praktikovat i já. A konečně je "uklizeno" za minutu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kostičky od Dupla, popřípadě jiné drobné mršky je to doslova ideál! :-D Já jsem s tím už dokonce i shrabala nevyužité kolejnice u vláčkodráhy a nechala je houpacím prknem ohraničené u stěny - nevypadalo to jako nepořádek, ale nemuseli jsme to ani uklízet kvůli návštěvě :-D Děkuji za oslovení, sama bych se asi ke koupi jen tak nerozhoupala (chichi), kdybychom ho nemohli nejdřív vyzkoušet.

      Vymazat
  6. Jůůůů!! To se mi líbí!!!! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Veroniko, prosím vás, můžete mi napsat jaká je výška od země, když prkno položíte naopak jako oblouk ne jako houpačku? Manžel by se rád pokusil o domácí výrobu....zkusíme jestli se osvědčí,příp. koupíme originál pokud se nepovede. Děkuji moc za pomoc.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)