pondělí 12. října 2015

Florence hat

Krásná čepice z vínového Big merina dle návodu z Garnstudia
Mnohem více se mi líbí upletená z tweedové příze, 
přesně jako to má Helenka

Jenže sehnat tady v ČR opravdu hezkou tweedovou přízi je skoro nadlidský výkon.
Tak snad někdy příště! 

Čepice je pletená přesně podle návodu, i když s několika chybičkami. 
Překvapilo mě, že je mi spíše větší (na výšku), stačila by o hezkých pár centimetrů menší hloubka.
A to si nemyslím, že mám nějak maličkou hlavinku.. ;-) 







7 komentářů:

  1. Bezva. Tak já ti komentuju šaty, pak si dám refresh stránky, a ty už tu máš zase čepici :-D Myslím, že jsem tě odhalila. Máš dvojče, jednou je na fotkách ona, jindy ty. Nebo to prostě někdo za tebe plete, čte a tak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bych měla dvojče nebo se uměla naklonovat! :-D Budu nad tím uvažovat, to je super nápad!! :-D
      Ale bohužel, zatím jsme pořád jen jedna. Zrovna od Tebe mi teda to podivování připadá dost úsměvné, vzhledem k tomu, že máš dvě děti a jsi snad ještě produktivnější, než já! :-)

      Vymazat
  2. Hezkou a kvalitní tweedovou přízi v různých barvách mají v nabídce Vlněné sestry. Tady: http://www.vlnenesestry.cz/search-engine.htm?q=tweed&qm=2
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, o té u vlněných sester vím, ale moc se mi nelíbí, že je taková chlupatá jako zplstnatělá, trochu se bojím, aby mě nekousala.. Máte zkušenost?

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    boží čepice a moc Vám sluší! Kdy to všechno stíháte??
    Prosím, odkud máte tu nádhernou brož?
    Díky za odpověď a veškerou Vaši inspiraci :)

    Markéta

    M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Brož je kupovaná nedávno v SIX .

      Vymazat