středa 9. prosince 2015

Legíny

Nové úplety od Art Gallery Fabric mě nenechaly ani na okamžik na pochybách.
Hned jsem v nich viděla své nové legíny na takové to běžné domácí nošení. 
Koupíte je na Šití nití.






10 komentářů:

  1. jj tm bych utratila materskou O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ajajaj.. ty modre jsou nadherne!
    a zrovna dnes jsem si usila tez sve historicky prvni leginy. dcerunka hnedle vzala fixy a chtela mi je vymalovavat, ze jsou malo barevne.. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Obě látky už jsem taky okukovala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v šoku, jak rychle se po nich "zaprášilo", už prý nejsou!

      Vymazat
  4. Dobry den, moc se mi vase leginy libi, rada se necham inspirovat. Kde, prosim, kupujete patenty do pasu? Mate pekne pastelove barvy, nedari se mi je sehnat.. dekuji za typ, Jana S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! ;-) Ten světlý je z šití nití a ten mentolový je z jednoho kamenného obchodu s metráží :-)

      Vymazat