pondělí 14. prosince 2015

Zimní les

Šatičky z nepočesané teplákoviny od Lillestoff. 
S motivem zimního lesa. 
Látka mi učarovala u Terezky... 
Doporučuji sledovat i její Facebook, protože po těchto krásných látkách je hned veta. :-)

Střih šatů je vlastní, kapsy tentokrát přiznané a zvýrazněné. 
Pořád jsem váhala, zda k šatům volit na olemování nějakou kontrastní barvu.
Nevěřili byste, jak těžké bylo sehnat modrou nebo šedou ve stejném odstínu, jako na základní látce. 
Nakonec to vyhrála tahle vřesová a myslím, že se to nijak netluče. :-)






20 komentářů:

  1. Wau, ta látka je neskutečně krásná a ty šatky z ní...senzace!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, velké díky! Ta látka je opravdu skvělá - pohádková! :-)

      Vymazat
  2. Tak ty jsou nádherný! Klobouk dolů před Vaší šikovností a tiše závidím,že si dokážete na sebe ušít tak parádní věci! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase tak moc šikovná nejsem, po technické stránce se ještě nějaká ta muška najde, ale moc mě to baví.. Děkuju a doporučuji to zkusit, je to super relax! :-)

      Vymazat
    2. Dokonalost je nuda a myslím,že tvořitelka vždycky najde mouchy (pro ostatní neviditelné :-D ). Přiznám se,že taky šiju. Kabelky,taštičky,košíčky...ale na oblečení bych si teda netroufla (kromě jednoduchých suní pro dceru). Proto smekám ;-)

      Vymazat
  3. Veru, ty jsou úplně pohádkové! Nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsou opravdu s pohádkovým příběhem :-)

      Vymazat
  4. Prostě úžasné. Váš blog sleduji teprve krátce. Našla jsem tu plno inspirace a potěšení nejen pro oko, ale i pro duši. Moc Vám děkuji a přeji hezké Vánoce a šťastný rok 2016. Hanka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za zpětnou reakci, taková slova mě nesmírně těší a zvedají mi náladu ve špatných dnech. Děkuji!! :-)

      Vymazat
  5. Když jsem tuhle látku u Terky v obchodě viděla naživo, vůbec mě nenapadalo, co z/s ní ....:) a vida :), nádherné... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase věděla hned, že je to dokonalá látka na šaty! :-) Děkuji!

      Vymazat
  6. Ach jo kdybych tak uměla šít, ale neumím vezmu jehlu do ruky a jsem jedna nervóza :-(((
    Teď jen tiše závidím

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko, krásné šaty. A pokud jde o to lemování, mně osobně se právě líbí, že nevychází z těch samých barev, které už jsou na látce. Pěkně to šaty oživí. Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Veroniko, diky za uverejneni stranek s velmi neotrelymi a zajimavymi latkami. I kdyz jsem takova spise svatecni svadlenka, tyhle latky me nadchly a vrhnu se na siti. jsou opravdu krasne, diky... az objednam, uvedu Vas v odkazu coby neplacenou reklamu...��
    Kdyz uz jsme u tech latek a siti-neplanujete sit z merina? a co treba quiet book pro Prince?

    klidne Vanoce ��
    HF

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne, pekne... kolik je potreba metru latky na takoveto krasne saty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na moji postavu si vystačím s jedním metrem o šíři cca 150cm.

      Vymazat
  10. Veroniko děkuji za vaše občasné milé komentáře. Můj čas nedovoluje moc často brouzdat po okolním blogovém světě, ale dneska jsem se úplnou náhodou dostala na návštěvu až k vám. Sedím tu už nějakou chvilku a projíždím vaši tvorbu a skládám vám velkou poklonu. Jste krásná žena, máte moc milého kluka a jste neuvěřitelně kreativní. Taky mě moc potěšilo, že máte stejný liškosvetr a tak vůbec cítím se tu dobře. Máte prostě naladěno na podobnou notečku. Já jen musím překonat fobii ze šití z pružných látek :) Pěkný nový rok 2016.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ty šaty ... a ta látka... Megahustý :)

      Vymazat
    2. Petro, obrovský dík za takový milý komentář, který mě hodně zahřál u srdce, protože přišel ve správný čas od správné osoby. Já k Vám chodím vzdychat a obdivovat! Pružné látky jsou pro mě naprosto super, protože skryjí ledasjaký nedostatek v technice šití, přizpůsobí se tělu, ale ideální je samozřejmě na takovou práci mít overlock. Na něm to sviští jedna báseň!
      Velké díky za vše a těším se na další inspiraci v letošním roce, hodně zdaru a zdraví!!

      Vymazat
  11. Ever wanted to get free Facebook Likes?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat