čtvrtek 2. června 2016

Pelíšek

Ušila jsem Divožence pelíšek nebo hnízdečko, jak kdo chce... 
Chystala jsem se na něj velmi dlouho a jelikož se čas neúprosně krátí, už jsem s tím musela pohnout. 

Nejdéle mi trvalo vybrat tu pravou kombinaci látek.
Nakonec jsem prostě dala na aktuální pocity a vybrala tyhle meruňky v čokoládě.
Jelikož po meruňkách bych se já teď utloukla. :-) 

Pro střih a postup jsem se inspirovala na pinterestu.
Když jsem kreslila střih, zdála se mi ležná plocha velmi úzká, tak jsem ji asi o 10cm zvětšila. 
Noo, tak teď se mi tam vejde pomalu i Mikeš.
Ale to nevadí, aspoň tam bude mít naše malá Meruňka dost místa :-) 






 Pohodlí zdar! 

5 komentářů:

  1. Já doporučuju tohle: http://www.sewinlove.com.au/2014/09/14/free-sewing-pattern-review-snuggler-baby-swaddle-wrap
    Hlavně pro ty první dny... Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ono má to úzké hnízdečko své opodstatnění, aby se v něm miminko cítilo bezpečně. Hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samozřejmě ano, ale na pocit bezpečí máme x-šátků a hacku. Potřebuji místo, kam po uspání budu moci odložit spící miminko a do toho pidi protoru by se vešlo možná tak první měsíc nebo dva. Proto jsem ložnou plochu zvětšila. :-)

      Vymazat
  3. Dobry den, na vycpani jste pouzila vatelin? Pokud ano, jaky? A lze hnizdeccko prat? Dekuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod ložnou plochou je molitan, v těch lemech okolo je vatelín. :-) Prát lze podle velikosti, já ho mám opravdu obří, takže do pračky ho asi nenarvu a to ji mám 8kg :-D

      Vymazat