úterý 7. června 2016

Vřes

Moc jsem si přála uplést nějaký zavinovací svetřík, ale pořád jsem nemohla narazit na pěkný návod. 
Nakonec na mě vyskočil zcela náhodně na Ravelry, když jsem hledala něco úplně jiného. :-) 

Jako příjemný bonus je ke stažení zdarma ((KLIK zde)
Je velmi jednoduchý a upletla jsem ho z Cotton merina (jak jinak :-) ). 
K němu do sady se jistě hodí pletené botičky. Ty najdete zase TADY







8 komentářů:

  1. taková porce krásy každý den! Já to sotva stíhám číst a vy to k tomu ještě stíháš vytvořit! nepochopitelné. Překrásná barva vlny. Už se těším na fotky s malou modelkou:-) (btw. došel vám ode mě minulý týden mail?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ano, došel a popravdě, každý den si x-krát řeknu, že musím odepsat, ale ten den prostě není nafukovací ani pro mě! :-D Strašně mě potěšil, obrovské díky, napíšu, hned jak to bude možné.. a DĚKUJI!!!!!!!! :-)

      Vymazat
    2. to já děkuju! a nemyslela jsem to, že bych vás nedej bože chtěla honit s odpovědí, spíš jsem si nebyla jistá jestli jsem měla správnou adresu (našla jsem ji totiž jen kdesi v jedné starší diskuzi.). Takže úúúplně v klidu, užívejte krásné dny :-)

      Vymazat
  2. Vzhledem k rychlosti růstu dětí v prvním roce a počtu kousků vaší garderóby, bude to tvoje miminko, každý den od hlavy k patě pěkně v novém. Obdivuji se tedy také té rychlosti s jakou to vzniká. Já jsem poslední dobou úplně marná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vzhledem k tomu, že ty svetry a oblečky šiju i pletu v rozmezí velikosti cca 0-3 roky, tak z toho obavu fakt nemám. :-D Každý pořád prorokuje, jak toho mám už moc, ale já ten dojem fakt nemám... uvidíme až s praxí. S Mikešem se ukázalo, že mu jedny tepláčky vydrží klidně i dva roky (pokud je nezdemoluje).
      A jestli nestíháš s tolika dětmi a DV, tak to se vůbec nedivím.. počkej, až se naše malá narodí, budu zase chodit já k Tobě vzdychat a obdivovat, protože nebudu nic stíhat zase já :-))

      Vymazat
    2. Obávám se, že ano! :-D :-D :-D Na holej pupek! :-D

      Vymazat
  3. Nádherný svetrík, aj papučky, krásna farba aj prevedenie, mimčo bude nádherné :-)
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat