úterý 18. října 2016

Matka na mateřské

Protože se mám rád a protože si to zasloužím, obnovila jsem trošku svůj domácí šatník. 
Většinu času teď trávím v teplákách a tričku ve kterém se dá pohodlně kojit, tak ať to má trošku styl.
Pohodlí je pro mě nadevše, ale když to k sobě ladí a není to ošumělé, člověk se hned cítí lépe. :-)

Objednala jsem si několik nových pohodlných kousků z českého Litexu a ušila si k tomu tři trička s delšími rukávy. 
Látky jsem tu měla už poměrně dlouho a stále váhala, co z nich spáchat. 
Střih je vlastní a s výsledkem jsem docela spokojená... :-)  






18 komentářů:

  1. Moc pěkné... Asi se inspiruji a taky si rozšířím svůj domácí šatník...

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, taky bych potřebovala obnovu, no momentálně nestíhám. Zářijová slečna a skoro dvouletý rarášek mi dávají řádně zabrat. Verunko, můžu poprosit o střih na huculky? Děkuji a krásný podzim s klidnýma dětma (ty moje jsou pravý opak :-)) ) Jana (inzulinka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná trička - ty růžové vlaštovky jsou nej!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak závidím krásná trička. Já jsem teď úplně zasekaná. Za poslední dobu jsem ušila jenom dvoje softhelky (a to před prázdinami). Chtěla bych si ušít 2 trička a dětem pyžámka a také mikiny na které mám látku doma už dost dlouho a zimní softhelky - do těch se kopu už od loňka, kdy jsem si koupila látku, ale snad to dám. Nestíhám. Ráno do práce, pak domů, úkoly z druhačkou, uvařit, vyžehlit a najednou je cca 21:30 a já stihnu dát akorát prádlo do pračky, uklidit kuchyni a na 10 min vytáhnout jehlice a uplést alespoň 2-3 řady na Vánočním svetru a pak hajdy do postele. Vstávám po páté a chodím spát kolem půl jedenácté. Víkendy mám teď nějak přeplněné a nezbývá mi na nic čas. No ale budu se muset dokopat, abych alespoň ty kalhoty ušila a objednat látku na pyžama a do vánoc je také ušila. V krámu se mi moc nelíbí a děti ze všech pomalu vyrůstají.
    Krásné tvoření Tereza

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mám svých dopoledních 10min s carem a dobrotou a tak jdu na návštěvu co je kde nového. Veru, já myslím že po mateřské by jsi měla šít a prodávat jo? Máme asi podobnou postau na mě by se Ti šilo velmi dobře. Strašně se mi líbí ty trika, musí být nádherně pohodlné. Prozraď mi, kde že bereš ten čas na to? Jsi neskutečně šikovná a ještě k tomu krásná, fakt se na Tebe hezky dívá! Vždycky se u Tebe úžasně pokochám. A kdyby jsi viděla v čem tady teď sedím já :-))) no chtělo by to pořídit něco na doma , to ne že ne :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee, tak hezká trička teď nemám ani "na ven", natož jako domácí! Krása!!! Měla bych se polepšit:D Veru, kde na to bereš čas?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, čas si najít musím, já bez toho být nemůžu. A "na ven" pro mě už prakticky znamená totéž co "na doma", protože jsem 99% času prostě doma v tepláčkách, takže jsem si to přehodnotila :-D

      Vymazat
  7. Dobrý den,premyslim o pořízení overlocku. Můžu se zeptat jakou máte značku a jak jste s ní spokojená? Dík L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám "obyčejný" Singer, který se jednou za čas objeví v Lidlu za super cenu. Už přes dva roky jede a jsem naprosto spokojená :-)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď :-) Lucka

      Vymazat
  8. Opět zase nádhera. Verunko, předepíráš úplet před šitím? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vůbec, už dávno ne.. šiju o kapku větší a normálně vždy všechno přežije pračku i susičku a dá se to nosit dál.

      Vymazat
  9. Pěkné odpoledne...dnes jsem objevila Váš blog a jen koukám...nádhera. Také trochu šiju a potřebovala bych pro sebe i děti nějaká pěkná trička. Mohla bych Vás poprosit o střih na dámské tričko(to modré) a o střih na dětské tričko(velikost104 a 116?). Snad ta prosba není moc troufalá...a možná ještě(to už asi troufalé bude hodně) bych ráda poprosila o odkaz na obchod, kde kupujete látky. Moc děkuji. Martina email: martina.hronkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nevadí, že se ptáte, jsem ráda, že chcete šít pro sebe i děti, ale bohužel, střihy opravdu sloužit nemohu. Tvořím si je sama a nemám Vám je jak poslat :-D Mám je jen v papírové podobě. Zkuste mrknout na časopisy Ottobre a nebo na střihy od Caramilly (Ty mi moc nevyhovují, ale každý jsme jiný a máme jinou postavu, že ano :-) ), tam jistě najdete střihy na všechno, co chcete šít.
      A látky nakupuji všude kde se dá.. terstra.cz, sijemdetem.cz, latkylenina.cz, bubulakovo.cz ... s těmi eshopy s látkami se teď roztrhnul pytel, určitě si vyberete :-)

      Vymazat
    2. Tak jsem prohlédla eshopy a jsem nadšená...Mohla byste mi prosím ještě poradit, jaká je spotřeba látky a nápletu na jedno tričko(Vaše) a jedno dětské? Moc děkuji. nemám představu. Mám velikost 36:-). Děkuji.

      Vymazat
    3. Pro dítě stačí obvykle 50-60cm (záleží také na šířce látky). Pro mě (záleží opět na šířce, ale také na vzoru), obvykle vystačím s 80cm, ale ideální je 1m - na tričko s dlouhým nebo 3/4 rukávem. Rozstříhejte si to tričko, z kterého chcete udělat střih a rozložte si ho na třeba metr bavlněného plátna a uvidíte, kolik potřebujete ;-)

      Vymazat
  10. I tak děkuji. Vezmu nějaká horší trička a střih udělám podle nich ��. Každopádně moc děkuju za krásný blog plný inspirace. Jehlice a háček mam v rukou neustále, šicí stroj také sem tam běží, ale zatim jen patchworkove deky a drobnosti...díky za dodání odvahy��.

    OdpovědětVymazat