čtvrtek 10. listopadu 2016

Zateplujeme!


Zateplujeme! 
Dneska ráno první poprašek, takže je potřeba se pořádně zachumlat.
Mikeš má proto nový merino svetřík. 
Krásně červený, aby mu ladil k novým zimním botkám od Zeazoo (jsou prostě dokonalé, musím o nich napsat článek!). 
Podle návodu z Ravelry a z Big merina od Dropsu.
A Lot a já se samozřejmě zachumláme do vlněného šátku...  :-) 
Příjemné mrazivé dny nám všem! 










8 komentářů:

  1. Nádherný svetrík, ktorý určite zahreje, aj čižničky sú super, asi sa nimi inšpirujem. Krásne fotky, no a ten malý pokladík je úžasný, majte sa krásne!
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný svetr, už jsi ho jednou myslím pletla, v modré, ne? Utkvěl mi ten chevron vzor na zádech. No a ta zastrkávačka s dudkem - to je nostalgie! Vybavilo se mi, že jsme ji měli ve školce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaano, přesně tak, pletla jsme ho z mint Nepálu a tak strašně se mi líbí, že jsem ho vyrobila ještě v červené. Původně jsem ho chtěla plést červený až pro Lotku, ale tak zbytečné čekat, že.. Když ho může unosit už i Mikuláš :-D
      Tu mozaiku jsem sehnala za hříšné peníze na bazaru, strašně jsem ji "potřebovala" právě z těch nostalgických důvodů, pro Mikuláše. Toho to kupodivu hodně baví skládat, až se sama divím, poslední dobou ji vytahuje častěji a častěji a krásně u ní vydrží..

      Vymazat
  3. Já se z tebe picnu, krásné, úúžasné a božské....
    Já jsem Marečka ještě nevyzkoušela uvázat v kombošce do šátku, zítra to prubnu...a můžu vědět jaká je to velikost šátku? Mě vadí, když to mám uvázané v zadu. Vážu uzel dopředu.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný svetr a nádherné šátky. V lednu se mi narodí malá princezna a chtěla bych ji nosit. Jen vyznat se v těch šátkách mi přijde jak nadlidský úkol :) Veroniko, Vám už prošel rukama asi pěkný komínek šátků, něchtěla byste o nich něco napsat? :)

    OdpovědětVymazat