neděle 22. ledna 2017

Lesní zvěř a Lipka

O tom, že velmi ráda podporuji a nakupuji u českých výrobků jsem tu psala už mnohokrát. 
Pokud se mnou tuto zálibu sdílíte a chcete pro sebe nebo své děti něco krásného, smysluplného a užitečného, dovolte mi představit dvě instituce, které mě v posledním roce velmi nadchly. 

Na webové stránky Lipky, která "nabízí své služby lidem, kteří se zajímají o šetrnější a odpovědnější přístup k přírodě..."
 chodím často a s oblibou pro inspiraci.
Před Vánoci konečně nadešel ten čas, kdy jsem z jejich eshopu objednala hezkou kupičku publikací a výukových pomůcek. Vše, co šlo jsem Mikešovi zabalila do batůžku Boll, který našel pod stromečkem. 

Jako bezkonkurenčně nejlepší hodnotím jejich praktické vějíře, které slouží jako klíče k určování rostlin, zvířat a motýlů, které můžete potkat při svých toulkách přírodou.
Vějíře jsou perfektní i do dětské ruky. 
I všechny ostatní materiály z jejich publikační činnosti mohu vřele doporučit a doufám, že i Vy budete šířit jejich bohulibou činnost dál. :-) 

Dřevěné hračky, které mají edukační podtext a přesto baví, takové jsou pomůcky z Českého lesa. 
Nádherná pexesa, domina, určovací kruhy, přívěsky, medaile a mnoho dalšího je korunováno velmi povedenými ilustracemi. Žádné fialové kravičky ani jiné paskvily, které se skutečným zvířatům podobají jen omylem. Ale opravdu věrohodná krásná zvířata/houby/listy, která si díky těmto "hračkám" už nikdo nesplete. 






















8 komentářů:

  1. Vejire jsou skvele! Drevene hracky obecne a cz vyrobu mame moc radi,diky za novou inspiraci, bude mi potesenim sdilet dal;-)
    Stejne batohy a svacinove kapsy maji kluci uz dva roky,vyuzivame denne a slouzi stale k nasi spokojenosti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :-) Svačinové kapsičky jsem šila před Vánoci a rozdávala jsem je i pod stromečkem :-)

      Vymazat
    2. Jste sikulka,svacinovou kapsu na fotce bych od nami koupene nepoznala,mame take "opickovou":-)

      Vymazat
  2. Ty jsi to tam vykoupila :D Vějíře máme taky. Nad zbytkem slintám !!

    Boll máme taky je prima, jen doma baby takže růžovej motýlovej :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty houby jsou luxusni :-) my zase mame karticky z NPSumava a taky super :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Motyly mame taky ☺ co podporuje deti k prirode je u nas vitano ☺ krasny den Radana

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za krásnou inspiraci! Vše je krásné...něco určitě pořídíme.

    OdpovědětVymazat
  6. díky za připomenutí - už jsem před rokem na Lipovou koukala, ale nakonec nákup s ohledem na věk dětí odložila...
    K té první fotce - ti ptáčci a motýli v krabici - co je to za hru? Nemohla jsem to na těch stránkách najít. díky, Lenka

    OdpovědětVymazat