neděle 19. března 2017

Ty děti si pořád hrají

Mám moc ráda bratry Čapky. Oba. 
Josefa pro jeho překrásné malby, Karla pro jeho vyjadřovací schopnosti. 
Ale v obou se to vše krásně mísí dohromady. 

Nedávno v Českém rozhlase proběhlo několik nedělních zastavení v jejich vile.
Doporučuji poslechnout Na návštěvě u Karla Čapka
Také mám ráda CD od Luďka Munzara Setkání s Karlem Čapkem (i když je to Karlem pouze inspirované, takové - co by Karel Čapek asi řekl, kdyby... ) 

A proto jsme nemohli chybět na výstavě Ty děti si pořád hrají v kutnohorském Gasku. 
Výstava pěkná, místní herny ještě lepší! :-) 







Pejsek s kočičkou vařili dort.
Tatínkovi k narozeninám :-) 



Mám strašnou chuť začít ty obrázky vymalovávat. A asi to i udělám.
Myslím, že by ze mě Josef Čapek měl radost. :-))
Jen mám trochu obavu, aby pak Mikeš nezačal vylepšovat všechny knihy! 



CD i kreslené pohádky namluvené Karlem Högerem u nás naprosto milujeme. 

Povídejme si, děti je trochu méně známá kniha od J.Čapka. 
Nedávno jsem postřehla, že vyšla v novém kabátě.
My máme toto retro vydání z roku 1959.
Najdete zde milé kresbičky i známý břitký humor a spád, ale pozor - 
text může místy některým kontaktním rodičům přivodit lehký tik v oku! :-)))) 





6 komentářů:

  1. Děkuji za skvělý tip! Do Kutné Hory se už dlouho chystáme, tak teď máme o to větší důvod se tam vypravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona výstava Čapků bohužel 12.3. končila.. Ale ty herny pro děti jsou tam stále a děti se tam opravdu vyřádí a Kutnou horu máme moc rádi, mohu doporučit na výlet.. :-)

      Vymazat
  2. Děkuji za tip na výlet :-) K tomu vybarvování obrázků v knížkách, také to dělám :-D a moc mě to baví, ale raději večer, když dcerka spinká, aby pak právě nevylepšovala taky :-D Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Výstava vyzerá parádne! A knihy mám ešte z detstva :-) Vďaka za oživenie spomienok!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta herna vypadá skvěle. To je ta přímo v Gasku?

    OdpovědětVymazat
  5. Ta herna vypadá skvěle. To je ta přímo v Gasku?

    OdpovědětVymazat