sobota 15. července 2017

Hořčice

Hořčicová barva je jedna z mých velmi oblíbených barev. 
A mini teplákovou sukýnku s kšandami jsem toužila zkusit už dávno. 
Na malých slečnách totiž vypadá naprosto dokonale a je rostoucí. 
Lota je v tomhle kompletu úplně k sežrání :-)

Bambusové legínky, šedá bodyčka s jemným puntíkem a tepláková sukýnka. 

Ani Mikeš nepřišel zkrátka a jemu jsem ušila dvě mikiny a tepláčky.
Tmavě modrou mikinu s ptáčky jsem spontánně obohatila o skryté kapsy a byl to geniální nápad!
Bílou mikinu s medvědem jsem ušila z předtištěného panelu.

A aby to ladilo opravdu dokonale, zrovna čtu Fantastická zvířata a kde je najít.
Ta načančaná obálka je úžasná, stejně jako příběh.
Moc se těším na film! 




 









23 komentářů:

  1. To je krásné oblečení! Ta kombinace šedé s hořčicovou je skvělá! Hezký den, Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne! Uz mi to dlouho vrta hlavou...Jak to prosim delate -dve deti, stihate sit, cist, pit kavu, fotit to:-D? (A pict, vyrabet mydla, mit uklizeno...). A jeste pusobite, ze to vse delate s takovou lehkosti a dobrou naladou... (Vazne to potrebuju vedet a nejlip, kdybyste me mohla koucovat?). Ter.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja se pridavam, me to uz hodne dlouho vrta take hlavou... nechapu to a zacinam si trochu pripadat jak neschopna mama....

      Vymazat
    2. Nenechte se zmást, nikdo neříká, že mám pořád dobrou náladu nebo že mám proboha uklizeno, na to jste přišly jak? :-D To, že nefotím bordel ještě neznamená, že ho doma nemáme - máme, se dvěma dětmi to jinak prostě nejde. Nevím, jak to stíhám, prostě chci a když se chce....
      Nevodím děti do školek a jeslí, nestrkám je po příbuzenstvu, jsme s nimi doma (tudíž ušetříme spoustu času tím, že je nerozvážíme všude možně), na nákupy taky zrovna moc nejezdím (máme jídlo vlastní nebo objednané přes světbedýnek) a jako další velký bonus vnímám vlastní pracovnu - to znamená, že nemusím stroje a látky neustále uklízet a vytahovat, prostě jen za tím bordelem zavřu dveře, když mě děti potřebují a zase se vrátím, když mám chviličku a pokračuji. Děti mohou kdykoliv vyjít na zahradu a zabaví se, nemusíme se složitě balit a odcházet na půl dne z bytu, když chceme být venku... Já na tom nic divného nevidím, jiné maminky při mateřské pracují, já jen šiju a píšu blog ;-)
      Neschopné si vůbec připadat nemusíte, ale nehledejte za tím ani žádné nadpřirozené schopnosti. Já vážně zastávám heslo, že když se chce, všechno jde. Tak do toho!

      Vymazat
    3. Ted jsem si vsimla zverejneni ve 3:20.. Takze tajemstvi odhaleno, vy nespite! V tom to je:-D.

      Vymazat
    4. Ten čas na bloggeru je nastavený špatně, zveřejňovala jsem to myslím okolo sedmé ráno. Mohu Vás ujistit, že ve tři ráno obvykle zařezávám jako poleno, když mi slastný spánek nenarušují děti.

      Vymazat
    5. no stejne to neni mozne, toto vsechno stihat se dvema detmi!! :) preci malicka vas potrebuje vetsinu dne! takze jste tajemstvi uspechu uspesne neprozradila :))
      za ty co nestihaji, Lucie ;)

      Vymazat
    6. Milá Lucie, jak vidíte, stíhat to prostě jde, jsem toho živoucím důkazem a mnoho a mnoho dalším pracujících maminek také. Nejsem přece jediná, kdo šije nebo tvoří na mateřské. Mnoho maminek šije na zakázku, což já nezvládám!
      Nevím, jaký návod byste ode mne očekávala, napsala jsem naprosto upřímnou odpověď, pokud jste čekala, že Vám napíšu, že jedu na drogách nebo že mám obraceč času, tak ne, fakt nemám a nic neberu (krom čokolády). :-D Šarlota je plně kojená, nošená, výborně prospívá, stejně jako Mikuláš, nemám pocit, že bych některého z nich zanedbávala vůči svým zálibám.
      Moje tajemství úspěchu zní - Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá výmluvy. :-)

      Vymazat
    7. ale ja jsem to nemyslela vubec spatne!!! naopak, porad tu u vas obdivuju vytvory, co s detmi delate a presne jak psala Tereza, proste nechapu kde to v tom dni stihnete. Moji vymluvou je nespici dite, takze priznavam ze ambice nemam prilis velke ;) ale stejne :)) ma rok, sama si moc nehraje ( natoz ze spi) a vyzvou je i uvarit obed... planovala jsem, ze dite bude pres den spat a ja si neco udelam, ale bez toho mi to nejak nejde, jen kdyz ji tatinek vezme na chvili ven... ale proti tomu co vsechno proste zvladnete vy, je to nic. A jeste bez jakekoliv pomoci! Takze mate muj obdiv a budu se nadale aspon kochat tim co umite :))
      PS: vasim mottem jsem se tez ridila, nez se mala narodila, takze souhlasim :)
      Lucie

      Vymazat
    8. V pořádku. Mám vyzkoušeno u obou dětí, že je to vždy jen takové nespavé období, nakonec se to vždy zlepší, jen to vydržet.. Jsou dny a týdny, kdy nestíhám nic a ani se mi nic nechce a pak jsou dny, kdy se prostě daří, děti spolupracují.. Tak Vám přeji, ať se Vaše miminko umoudří a začne ten odpočinek brát trochu víc vážně.

      Vymazat
    9. Já jsem vždycky uchvácena a tajně si přeji se k takovým výtvorům také dopracovat. Myslím, ale, že úspěch opravdu hodně tkví v pracovně:-). My zatím žijeme v podstatě v jedné místnosti (když nepočítám malou ložničku) a tak mohu šít jenom, když děti spí (jedno z dětí je opravdu VELMI živé a neposedné:-)) a to většinou bohužel honím resty v domácnosti. Ale blýská se na lepší časy a třeba i na ten nový stroj, který bude mladší, než já:-) se peníze najdou. Každopádně moc fandím filozofii nekupovat dětem oblečení, které se šije na druhé straně světa dětmi. A za to díky.

      Vymazat
  3. Veru mas to nadherne, proste moje milovane barevne kombinace, a kdyz ctu ten komentar vidim sebe 😂 ikdyz ja zatim balim deti ven protoze bydlime jen v byte i do dilny si je beru sebou nemam zazadkem arzenal chuv a babicek 😂 no a ty nocni sichty otech uz vis..Jen tak dal uz se tesim na tu hromadu latek co mi prijde.. A na dalsi tvoje kousky-tyyjo a zahlidla jsem ty capky 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty noční šichty máš můj neskonalý obdiv, já jsem po "noční" vždycky jak přejetá parním válcem a usínám při kojení s Lotou :-D

      Vymazat
    2. Ja taky moc nemuzu ponocovat. Druhy den se to vzdy odrazi na cele rodine 😅

      Vymazat
    3. Holky tak ono je to bud a nebo..zas takove ponocovani to neni jdna hodina strop.. zase pak potom to zato stoji nebo ne? (Myslim timto co vyrabim)

      Vymazat
  4. Veru horcicovou jsem si oblibila u Marecka. Mas to krasny a prekrasny hlavne ta mikca a cepka pro Mikiho se mi libi. Jsi sikulka, ze to vse dokazes stihat

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt nádhera :) chodím se k vám pravidelně kochat a taky pro inspiraci. Kde nakupujte tak nádherné úplety, ten panel je prostě bomba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Panel jsem koupila na mimilatky.cz, ale už ho nemají..

      Vymazat
    2. Mám taky ten panel, ale modrý. Bílý je nádherný, ale pro našeho bojovníka naprosto nepraktický.
      Veroniko, máte krásně ušité a sladěné.
      Těším se, co nového vytvořítě.
      Lenka B.

      Vymazat
    3. I tak děkuji za tip, tenhle obchůdek ještě neznám.

      Vymazat
  6. Veru já viděla film (a zas nečetla knihu), ale příběh super...

    A hořčicovou taky miluju..

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)