pátek 21. července 2017

Vzhůru na oběžnou dráhu

Jak už jsem naznačovala na instagramu, vládne u nás poslední měsíc téma VESMÍR.
Kosmonauty a planety máme na povlečení, na plakátech, v knihách..

Sluneční soustavu nám vyřezala naše oblíbená Sůva z dříví.
Tubu s vesmírnou tématikou máme od Safari ltd. a k nim dokonale padnou vesmírné karty od Juchuuu.
Mikeš už rozpozná většinu planet, rád létá na expedice, sledujeme videa z přistání na měsíci nebo jak to vypadá na vesmírné stanici.
Baví mě, jak ho baví objevovat. Já se taky přiučila mnoho nového.
Vůbec jsem třeba netušila, že Pluto bylo vyřazeno z planet sluneční soustavy!
Jednou z nejoblíbenějších činností je ale puzzle od Albi.
U toho sedáváme celá rodina. :-)

Co se týká knih.
Nejoblíbenější příběh je samozřejmě ten o myšáku Armstrongovi.
O této knize a o létajícím myšákovi Lindbergovi jsem už psala TADY.

Další přírůstky do naší knižní galaxie jsou Podívej se do vesmíru, což je kniha, kterou považuji pro nejmenší děti za celkem povedenou. Nemám moc ráda nereálné ilustrace, ale tohle mi nepřijde až tak přes čáru jako fialové krávy a jiné hlouposti.
Navíc má tvrdé listy s odklápěcími okénky, které děti jednoduše zbožňují.

Za méně povedenou knihu považuji Jediněčný vesmír, který asi brzy poputuje o dům dál.
Naopak za nejpovedenější publikaci prohlašuji Vesmír v kostce.
Nejdete se zmást sofistikovaným obalem, klidně ji kupte i menším dětem, stejně ji budete číst s nim a
 vyberete podle svého soudu tolik informací, které bude dítě schopno zpracovat.
Krásná, kvalitní, propracovaná, vřele doporučuji!

Mikeš si ještě moc přeje kosmodrom z lega, ale to bude muset být ještě hodně hodně hodný :-))



























9 komentářů:

  1. Juuu, vesmir ten ja rada a dlouho jsem vymyslela, co k nemu poridit. Velice jsem spokojena s vesmirem od Suvy, ten doma mame. Stejne tam tubu od Safari.
    Z knizek mame jen vesmir v kosce a encyklopedii vesmir, ktera je uzasna https://www.knizniklub.cz/knihy/184321-vesmir.html
    Za pozornost stoji i Jirkova dobrodruzstvi od S. Hawkinga
    Jaky je vesmir od Albi? Kouzelne cteni, myslim ty knizky maji deti rady, ale toho puzzle se hodne zvazuji.

    Mysaka na ceste do vesmiru jeste nemame, ale budu muset rychle dokoupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna se divam, ze Juchuuu nabizi zdarma ke stazeni slunecni soustavu na vybarveni. Od srpna budou zdarma k objednavce celeko kompletu vesmir - juchuuu
      http://www.juchuuu.cz/stahovani/

      Vymazat
  2. Veru,

    díky díky díky, první půlku jsem Kubušákovi právě objednala k svátku, druhou půlku odeslala babičkám a tetičkám pro inspiraci, co mu mají pořídit ony a třetí půlku si uložila pro Ježíška.

    Velmi tě obdivuji.
    A jsem obrovsky - neřku-li vesmírně - šťastná, že tě mám/znám.

    JSI HVĚZDA!!! Fakt skvělá práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosi, já jsem včera obdivovala vesmírnou aktovku Kuby. A inspirovala mě natolik, že Ondrovi asi objednám ten vesmírný batoh.

      Vymazat
  3. Krásný článek opět, děkuji za nás Sůvy, za krásné fotečky.. a i z milé první dva komentáře.. pohodový víkend..

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak ještě komentář za mě jako maminku, Albi puzzle Vesmír je i u nás top a to pro celou rodinu. A Myšaka Amstronga jsmem měla na seznamu dlouho, pořidili jsme ji a je to opravdu přenadherná kniha..

    OdpovědětVymazat
  5. Božíííí!!! Ať žijou další vesmírní milovníci! Doporučuju pořídit ještě kostým kosmonauta a nebo vyrobit? možná ušít? protože ten je u nás stále hitem největším a Lego raketoplány teda taky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nesmirne vesmirne uzasne! Tyhle Vase clanky miluju, Veroniko. A desne se tesim, az Vesmir zavladne i u nás :-) Krasne destive i slunecne letni dny, Dobromila

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, díky za inspiraci a zhodnocení. Ač se dcerka o vesmír zatím moc nezajímá, mám dojem, že některé ty knihy a hra by se možná líbily i mým starším školákům!

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)