čtvrtek 10. srpna 2017

Časovaná nálož


Opět přináším novinky od šicího stroje.
Tam jsem teď naprostou většinu volného času.
Využiji každou piko sekundu a neflákám se.
Připadám si jako časovaná bomba.
Jen čekám, kdy mi dojdou baterie. :-))

Táákže, začínáme velmi povedeným kompletem pro mě a Lot.
Zdobí nás luční květiny a každý nám je chválí. :-) 

 


Komplet kapsičkových šatů pro maminku s dcerkou jsem šila na přání. 


Na spokojené majitelce. 

Šedé vlaštovky pro Lotu a Mikše. 

Bambusová bodyčka pro Lotku. 


Mušelínové pumpky a plenka/osuška pro Lotku. 

Bambusové tričko se skládaným výstřihem (první pokus), střih vlastní. 
Sukýnka s kapsami, klasika. 

Top bez ramínek ze zbytku látky. 

Mikinka s kapsami, kapucou a saténovou stuhou. 
Omlouvám se jen za mobilní fotky, prostě nestíhááám. :-))

Bambusové tílko pro mě, kraťasy a tílko pro Mikeše. 

Mušelínové pumpky se šátečkem a opalovačky na přání. 



9 komentářů:

  1. Jste holky jako z cukru, pripojuji se ke chvale. At vam nejen vesele barvicky rozjasnuji dny a at jsou ty baterky stale skvele nabite:-). Prijemne letni dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasny..uzasny..uzasny..a my jeste jednou moc dekujeme za krasne saty a precizni praci..☺💕

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné oblečko, klobúlk dole. Hneď mám chuť si niečo objednať pre mňa a môjho malého :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Mne se nejviclibi mikca a opalovacky, ty jsou ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mikina je moc slušivá, odkud máte střih?

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, máš obrovskou produktivitu:-) Krásné věci. Překvapily mě vlaštovkové šaty s kapsami, položené jako normál, ale oblečené naprosto perfektní! Moc se mi líbí ten mušelín, akorát mě nenapadá žádné využití pro dospělé, máš nějaký tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, jedině nějaká halenka, popřípadě šatičky letní.. ale neumím si to moc představit nosit, i když je to moc příjemný materiál. Ale evokujeme mi prostě ty mušelínové velké plenky, co mám na děti a tudíž si neumím představit nosit něco, co je ušito "z plenky" :-D :-D :-D Omlouvám se za šíření negativity :-D Každopádně jsem viděla někde předobjednávku na FB na nádherné originální vzory, možná zkus googlit, třeba Tě něco nadchne, co by sis ráda ušila.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)